Proces realizacji zdjęć w fp360.pl

Nieustanny wzrost liczby sklepów internetowych sprawia, że firmy działające na rynku e-handlu zgłaszają coraz większe zapotrzebowanie na wykonanie profesjonalnej sesji zdjęciowej produktów. Gdy większość przedsiębiorstw pracuje zdalnie, zmiana formy działalności ze stacjonarnej na wirtualną jeszcze bardziej zyskuje na popularności. Inwestycja w fotografię produktową online staje się koniecznością. Firmy nie chcą tracić klientów, więc muszą w nowy sposób zaprezentować asortyment z najlepszej strony.

Gdzie jest potrzeba, tam trzeba znaleźć rozwiązanie. fp360.pl dysponuje siedmioletnim doświadczeniem w dziedzinie wykonywania produktom zdjęć statycznych, jak i obrotowych. W obliczu nietypowej sytuacji nie przerywamy pracy i jesteśmy w stanie nadal realizować zlecenia. Prezentujemy zatem sposób, w jaki możesz zamówić w fp360.pl profesjonalną sesję produktów do sklepu internetowego. Skorzystaj z oferty już teraz, a z pewnością zyskasz na rynku renomę poważnej i sprawdzonej firmy.

Realizacja zdjęć produktowych krok po kroku

Kilkuletnie doświadczenie w branży pozwoliło wypracować skuteczny schemat postępowania. Dzięki niemu realizacja zlecenia przebiega sprawnie, a klienci mogą maksymalizować swoje zadowolenie z podjętej współpracy. Podstawą działania fp360.pl jest pełne porozumienie z zamawiającym i przedstawianie na bieżąco efektów pracy. Jak to wygląda w praktyce? Oto 10 etapów, które wyróżniliśmy:

  1. Wstępne rozpoznanie potrzeb

Po podjęciu decyzji o współpracy, razem z klientem omawiamy szczegóły sesji zdjęciowej. Wysyłamy do wypełnienia brief w którym znajdzie pytania naprowadzające na to, co może być ważne dla Ciebie w procesie realizacji zdjęć. Każdy produkt wymaga nieco odmiennego podejścia, więc musimy wiedzieć, co będzie fotografowanym obiektem i w jakim celu firma zamawia zdjęcia. Doradzamy, jakie rozwiązanie może przynieść najlepsze rezultaty. W trybie pracy zdalnej proces konsultacji odbywa się za pośrednictwem rozmowy telefonicznej lub korespondencji poprzez pocztę elektroniczną.

  1. Wysyłka produktów do studio fotograficznego

Gdy ustalimy pomysł na sesję zdjęciową, zleceniodawca przesyła produkty do naszego studio lub sami wysyłamy po nie kuriera. Rozmiar nie jest problemem. Zdjęcia robimy zarówno drobnym akcesoriom, dodatkom czy elementom biżuterii, jak i przedmiotom o większych gabarytach, jak np. sprzętom RTV i AGD. W trosce o bezpieczeństwo czasowo wstrzymujemy możliwość realizacji w siedzibie klienta.

  1. Sesja próbna

Otrzymane produkty fotografujemy zgodnie z wypracowanymi wspólnie wytycznymi. Specyfika pracy w studio sprawia, że część najlepszych pomysłów pojawia się dopiero w trakcie realizacji zlecenia. fp360.pl najpierw wykonuje sesję próbną dla jednego lub dwóch przedmiotów, która zawiera sporą liczbę zdjęć. Klient wybiera te, na których jego zdaniem produkt prezentuje się najkorzystniej. 

  1. Sesja właściwa

Wyselekcjonowany przez klienta typ prezentacji produktu zostaje zastosowany do wszystkich przesłanych produktów. Fotografie uwzględniają ten sam rodzaj inscenizacji, na którą składa się m.in. kompozycja kadru, oświetlenie czy scenografia. Dzięki temu na stronie internetowej można osiągnąć spójność estetyczną, co przekłada się na postrzeganie e-sklepu jako atrakcyjnego wizualnie.

  1. Wysyłka zdjęć przed retuszem

Gdy zdjęcia są już prawie gotowe, raz jeszcze są udostępniane klientowi przez Internet. Może wszystko sprawdzić i potwierdzić, że to właśnie te wersje będzie chciał umieścić na stronie. Jeśli gdzieś dostrzeże defekt, poprawiamy i zmieniamy koncepcję. Wszystko po to, aby osiągnąć pełnię satysfakcji z realizacji zlecenia.

  1. Obróbka graficzna fotografii

Zaakceptowane zdjęcia trafiają w zdolne ręce naszych kreatywnych specjalistów od obróbki graficznej. Dostosujemy również wymiary zdjęć do potrzeb platformy sprzedażowej. Możemy dodać napisy oraz inne elementy graficzne. Zakres możliwości jest właściwie nieograniczony.

  1. Wysyłka zdjęć do ostatecznej akceptacji

Po retuszu ponownie zdjęcia trafiają do klienta, który weryfikuje zgodność fotografii z oczekiwaniami. Czegoś zabrakło lub jest tego zbyt wiele? To dobry czas na ostatnią korektę. 

  1. Faza ostatnich korekt i przesłanie zdjęć ze znakiem wodnym

Jeśli po wykonaniu poprawek wszystko się zgadza i nie ma żadnych zastrzeżeń, pora na finalną akceptację sesji zdjęciowej produktów. Do folderu z fotografiami dołączamy wystawioną przez nas fakturę VAT. Zdjęcie zostaje oznaczone naszym znakiem wodnym, który usuwamy po opłaceniu faktury.

  1. Przesłanie fotografii bez znaków wodnych i odesłanie produktów

Zaksięgowanie wpłaty na konto jest dla nas sygnałem, że dobrze wywiązaliśmy się z obowiązków. Znakomicie! Teraz przesyłamy zdjęcia, tym razem już bez znaku wodnego. Od tej pory można je umieścić na stronie i korzystać w celach komercyjnych. Wszystkie otrzymane produkty starannie dezynfekujemy i odsyłamy do siedziby zleceniodawcy.

  1. Weryfikacja zadowolenia z usługi

Po tygodniu nawiązujemy kontakt z firmą. Interesuje nas, czy przesyłka dotarła bezpiecznie i czy są jakieś uwagi do wykonanych zdjęć. W razie pojawienia się konieczności zrobienia drobnej korekty, raz jeszcze pracujemy nad obróbką zdjęć i powtarzamy proces w pojedynczych przypadkach. To jednak zdarza się bardzo rzadko i na ogół klienci nie mają żadnych zastrzeżeń.

Jak zatem widać, proces realizacji produktowej sesji zdjęciowej w fp360.pl jest bardzo prosty i przejrzysty. Wszystkie etapy są możliwe do przeprowadzenia online, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z klientem. To zwiększa poczucie bezpieczeństwa w czasach, gdy wskazane jest zachowanie szczególnej ostrożności. Mamy nadzieję, że w pełni przekonaliśmy do skorzystania z naszych usług. Fotografia produktowa to skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym i zapewnienie doskonałej ekspozycji towarów znajdujących się w asortymencie.